Alla inlägg den 14 maj 2012

Av myrealworld - 14 maj 2012 10:44

Jahapp nu har jag fyra veckor kvar av utmaningen.

Det har ju gått relativt fort tycker jag... Uppföljningen i fredags gick bra dock har det hänt väldigt lite men det ska det bli ändring på nu. Kolla in Jessica Westergård på Shape me up, bedöm själva vad ni tycker om det som hänt hitills.


Som sagt, nu är det sista rycket och jag vill verkligen pumpa på nu.

Ska börja med ett nytt träningsprogram vilket ska bli kul. Liknar lite hur jag brukar träna men mer intensivt.

Dock ska jag köra på med kettlebellsen eftersom det var grymt grymt grymt.


Hejja hejja....

Av myrealworld - 14 maj 2012 10:25

När man har ögonkontakt med sitt barn och tiden stannar och allt runtomkring försvinner.

Hans ögon, dessa ögon som var det första jag fastnade på från första stund jag såg honom. Idag händer det att vi ibland fastar med blicken och tittar på varandra. Jag älskar det!



När man får träffa sin vän och lufta tankar som man har. Stunden då man går ifrån varandra och lättat känns fjäderlätt. Ärlighet och tillit i relationer får en att leva länge länge. (Till dig bäret)



När man bara behöver behöver titta på sin vän och man vet att man är förstådd. När man bara behöver se denna fantastiska människas ögon och leende och man vet att kvällen är gjord. När man pumpar upp med energi och direkt när man skiljs åt så saknar man personen. (Till dig Lisa)



När man storknar av trötthet trots att man lovat sin älskade sambo att man ska kolla på film ihop och han låter en sova vidare samtidigt som han håller om en. Ibland ger du mig så mycket kärlek att jag undrar hur jag inte ska gro vingar och börja flyga.



Ja det var väl veckans hits!



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards