Alla inlägg den 2 maj 2012

Av myrealworld - 2 maj 2012 10:29

Tumblr_m3ctk7egeu1rv78sio1_500_large bild


Yes jag snörar av mig skorna för ett tag. Har ju haft ett sjukt barn här hela långa helgen och hela tiden har jag försökt ducka för eventuella baciller. Jag var som utslagen hela helgen och ställde in diverse roligheter.

Trodde jag hade klarat mig och tog ett relativt tungt pass på gymmet och idag förstår jag att jag var för snabb.

Så nu lägger jag fokus på kosten och att samla energi i solen för idag skiner den och värmer oss alla.


Hjälp vilken skillnad det är när solen skiner och allt blir ljust. Man känner verkligen att man lever.

Dock var det idag ingen rolig dag att vakna på trots det fina vädret. För pyret bröt ihop (igen) när han skulle göra sig i ordning för förskolan. Det var tårar och skrik och hot och arga stämmor.

Hjälp.... men det slutade bra när han fick veta att förskolans bråkstake inte skulle vara där idag. Dags att rycka pedagogerna i örat tror jag nog. Inte okej att mitt barn ska känna som han gör. Inte heller okej att den pedagogen vi pratat med har bemött oss med att -"jaaa det är ju sånt som händer". Well nu är det över med det! Tack


Bild


I helgen blir det bröllop i Göteborg. Emma ska bli gift och det ska bli mysigt att få vara med på det.

Det ska även bli fint att få tillbringa en helg i götet med min sambo alldeles utan barnet. JUSt us two..


Tumblr_m3bdobcjhb1rpqnfno1_500_large bild

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards