Alla inlägg den 8 april 2012

Av myrealworld - 8 april 2012 14:50

Alltså denna lille skrutt sjunger om att han vill vara vår pojkvän.

Om han inte var typ 12 och knappt hade fått mustasch hade han väl ändå fått en chans??



Av myrealworld - 8 april 2012 14:22

Jag säger hej och fortsätter knapra valnötter, rostade kikärtor och ett äpple till mellis.

De första dagarna var rena tortyren. Jag var överallt och ingenstans. Tänkte och funderade över mat och allt det goda. Ångrade mig och förbannade mig själv att jag sökte till detta. Var var motivationen undrar ni?

Den fanns inte och jag var beredd att ge upp men jag andades och intalade mig sjäv att sakta sakta ge det en chans.

Idag känns det lättare men hungern är mycket större och jag behöver input i magen var tredje timma annars känns det som att jag ska dö.

Tumblr_m21xmysffh1qgmx9xo1_500_large

Bild  


Imorgon börjar träningsveckan igen och den bjuder på Morgonpromenad 30-45 min samt styrka överkropp.

Hej och hå, stackars er om kommer få läsa sånt här trist om träning nu. Jag som själv hatar det mest av allt. men jag behöver skriva ner detta för min skull så jag hoppas ni står ut.


Snart ska vi till sickla. Blir skönt med en promis dit och sen en kopp te på det. Ikväll ska jag träffa min finaste lisa och vi ska dricka lite vin och bubbla om livet. Längtar ihjäl mig och tycker det ska bli mer än trevligt.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards