Alla inlägg den 3 april 2012

Av myrealworld - 3 april 2012 15:32

Hej å hå,


Bara till att inse att man har blivit äldre. Oj va sliten jag känner mig efter helgens skojjiga bravader.

Barnkalas = hej kom och hjälp miiiiiig

Vuxenkalas = Hej jag tror jag är ung och odödliiiig. Kvällens bild har ni nedan... glada och nöjda jihooo



Men oj va kul jag hade, skrattade och bubblade fram till sena timmen.

På måndagen var jag dock som en levande död. Orkade ingenting kan jag säga.

Idag mår jag lite bättre men energin gick ur mig efter mitt träningspass.


Imorgon kör jag igån med Challange Step by Step tillsammans med Jessica Westergård. Klicka på namnet och följ mig under dessa åtta veckor. Ska bli spännande men jag är nervös som 17. Hon är ju som ni ser mkt vältränad och det faktum att hon är gravid tycks inte stoppa henne så ribban är liksom lagd.

Ja, kommer jag ut levande lär jag väl vara i bra form! Hoppas jag då kalaset inte precis är gratis...


Denna vecka blir det lugnt. Idag ska mitt hjärta till sin bror och kolla fotboll och käka korv. Jag blir hemma med pyret och min lillasyster kommer förbi. Hon har förövrigt blivit beviljad landstingsbetald klimatvårdsresa!!!! JIIIIHOOOOOOOOO GRATTIS älskade syster!!!


ha en skön tisdag!






Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards