Alla inlägg den 28 mars 2012

Av myrealworld - 28 mars 2012 00:00

Nu har jag tagi mig i skjorkragen (eh... skulle inte tro det men) och skickat in anmälan till tre kurser. Jag ska bli sexolog!!!

Ja alltså, jag får börja med kurser innan jag hoppar på masterprogrammet... om jag ens kommer in?!

Känner mig sprudlande lycklig och så peppad. Hoppas även på mitt första val då det är i sthlm och startar i september. Mitt andra val är i götet och sista i malmö men den börjar inte förens januari 2013 och det känns lååångt dit.


Nu jevvlar kanske det kommer bli folk av mig också. Eller inte?!

Har även fixat mitt bankid och anmält pyret till fkassan.

Nu ska bara räkningarna betalas så är jag fit for fight även denna månad.


Har massa gojs att se fram emot.

Imorgon blir det jag och  mosterpyret som myser då vår älskade tia ska ut och kolla fotboll.

På torsdag blir det shopping med Marymae och på kvällen ska det dejtas med Anna.

På fredag ska jag dejta bäret och på lördag är det barnkalas (jiiihoooo) och sen vuxenkalas...

Men vilket underbart liv jag lever.


Dock ska vi hinna med tandläkarbesök (för oss alla). Pyret is first out imorgon..vi lär väl bara närma oss enskede tandhörna innan han tvärvägrar.

Sen ska här tvättas och tränas och städas och mysas och mysas. Inte glömma bort varandra nu älsklingen.

Vi som hade det så jävulskt bra!!! Nu fortsätter vi rida denna mys våg fram till vi döööör.

Love you

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards