Alla inlägg den 22 mars 2012

Av myrealworld - 22 mars 2012 23:04

Ja vilket härlig dag.

Först mys med två sjuka killar... de orkade med två timmar på stan innan det var dags att återvända hem för vila.

Pyret storknade inne på Phonehouse redan.

Sen var det äntligen dags att träffa Malin. Som jag har längtat och äntligen fick vi till det.

Fika på Waynes och hur mycket som helst att prata om. Tiden flög förbi men nästa gång plussar vi till vin på det hela och extra mycket tid.

Ja, en starkare klokare och mer fantastisk människa får man leta efter! Tack för idag vännen min.


Imorgon ska vi hänga lite innan det är tid att dra oss hemåt storstan.

Där väntar svärisarna och en helg fylld av festligeheter. Tur att mami ska med hem så jag får extra tid med henne också.


Dessa vill jag ha! de är gudomliga, sitter skönt på foten (vilket inte är vanligt för en sko av denna form) och är väldans gulliga. Jag slår till imorgon om jag hittar ett nytt par i min strl. De är från Vagabond och kostar 800 riksdaler.


nattinatt

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards