Alla inlägg den 6 mars 2012

Av myrealworld - 6 mars 2012 09:20

1234567891011

ghi


Neo

tågbana

jord

e

c1djjd

dlldf,,,f,,,.ncvfhkhhhfhhhfg

Av myrealworld - 6 mars 2012 09:09

Hej mina vänner,


Efter härliga åtta timmars sol öser regnet nu ner. Det känns friskt och helt okej att kliva upp från stranden nu.

klockan är tre här och vad har vi hittat på idag...

Vi klev upp (jag, tian och neo ialf) och drog ner till Saladan på vår lilla gullmoppe.

Jag såg nämligen ett mysigt litet fik/hål i väggen ställe som jag gärna ville testa.

Stället heter Not a Toy och ligger nästan vid piren. Underbara personal, Två stycken som bara var heltrevliga.

Där fanns ngra små pyttebord och massa kost på väggarna. Ägaren/kocken satt och målade när vi klev in.

på frågan om han hade en baguette såg han fundersam ut och sa sedan, jag ordnar det (detta fanns inte på menyn).

Efter ett tag kom han in med en fräsch fullkornsbaguette med massor av sallad, han skrattade bara och jag såg lycklig ut. Han menade på att allt går att ordna.


Sen drog vi ner till stranden och solen har varit varm varm varm idag.

vi har haft ngra olycksdagar här bakom oss, Mathias stukade foten och blev hemburen av en stor tysk man.

Syrran mådde väldans dåligt efter vår utekväll och blev sängliggande hela dagen efter och på kvällen fick hon en ordentlig nackspärr. 

Jag som har haft en oförklarlig smärta i ryggen slog till och halvvurpade i köket och satte ner vänstra knät i kakelgolvet. Wiiiihooo....


Nu vill min kära son skriva ett inlägg så jag återkommer med fler happenings.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards