Alla inlägg den 2 mars 2012

Av myrealworld - 2 mars 2012 02:38

Kollade äntligen på Mia Skäringers Dyngkåt och hur helig som helst. Hon är ju helt fantastisk, hon framkallade tårar och skratt. Så genuin och vacker.

Fastnade för denna låt.

Denna är tillägnad alla jag älskar, så borde det vara.


Av myrealworld - 2 mars 2012 02:35

Denna låt går på repeat på stranden där vi jammar och dansar i sanden.

Lovely!!!


Av myrealworld - 2 mars 2012 02:14

Idag blev det tidig morgon här i vårt hus. Pyret vaknade strax innan sju och idag tänkte mamman vara så vänlig och låta pappan sova. Så jag klev upp och vi satte oss på verandan. Pyret kollar på film och jag lyssnade på fåglarna.

Trots att ögonen svider och man helst vill ligga kvar två timmar till så känns det så mysigt att sitta här i värmen och bara vara. Lyssna på naturen och inte på en massa tuk-tuks och mopeder.


Nedan tänkte jag visa mina underbara thaibyxor. Ett par lila och ett par svarta.


BIld


Sedan har jag köpt mig två par crazystyle som jag ska ha hemma och skrota i.

Nu hoppas jag på att snart få äta en frulle med boysen mina (syrran vaknar inte innan tio så henne hoppar vi över).

Vi har testat lite olika frukostställen och vi har ingen favorit men det ligger ett tyskt bageri här i närheten som har goda mackor och kakor. 


Bild


Annars äter vi frulle hemma, det är ju rätt smidigt det också. Vi har fått en limpa pågen från Katja som vi mumsar på.

Gällande min rygg så är läget oförändrat. Trodde jag var bättre häromdagen men fick så jag teg efter ngra timmar.

Pust!!! Dock vill jag inte klaga, jag äter typ alvedon på dagarna och lyckas hålla mig upprätt. Vissa dagar gör det dock hemskt ont varpå humöret sviktar och  jag är inte särskilt trevlig.

Igår var en sån dag och vid middagen uppfann jag leken: jag blir irriterad på....

Då får alla säga ngt som irriterar en utan att det blir en diskussion. hahhahah... kul hade vi på El Greko.

Hoppas ni har det bra och att ni har tvingat fram våren.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards