Alla inlägg den 26 februari 2012

Av myrealworld - 26 februari 2012 10:46

Ni vet när man har skrytit för mycket och för högt så kommer smällen!

Jag pratade lite väl mycket om hur bra min kropp mådde och hur lite värk jag har haft här.

Sedan ngra dagar har jag haft en fruktansvärd smärta i ryggen som har fått mig att vilja kasta in handduken.

Jag må vara gnällig men den här skiten har tagit andan ur mig.

Är helt begränsad av hur mycket jag rör mig. Går jag tio meter känns det som knivar i ryggen och gör mig genomsvettig och tvingar mig att sitta eller huka mig.

Vet ej vad det kan bero på men igår blev det akut besök hos Dr Salarin här på ön. Micke körde mig med rapidfart och jag fick komma in direkt.

Det visade sig vara en lindrig urinvägsinfektion men som tur var inget på njurarna där det känns mest.

Läkarna är sköna här, man får allt man önskar och lite till.

Besöket kostade mig 500 kr och i det ingick läkarbesök, odling, penicillin, antiinflammatoriskt, painkillers och omepracol. tack och adjö.


Idag har jag gått på painkillers och håller tummarna.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards