Alla inlägg den 3 februari 2012

Av myrealworld - 3 februari 2012 17:54

Idag tog vi en longtail över till Railay beach. Vackra klippor, vit sand och häftiga klippor att klättra på om man är sån. Vi parkerade oss på sanden och roade oss med lek, sollapning och bad. Eftersom lillpyret inte var så villig att klippa sig hos frissan fick de bli en rakning med tillhörande mohawk. Denna frisyr gör thailändarna galna och han får ständiga jubel och lyckoskrik efter sig. De tycker han är så fin och idag ville en kvinna bli fotad med honom...eh.... Visst men neo som är ngt blygsam håller sig lugn kring denna uppståndelse. När 5-6 kvinnor skrek och ropade efter honom frågade han bara vad de ville. Så kan det vara! Härmed blir detta thai-frisyren

Av myrealworld - 3 februari 2012 01:06

Har legat vaken sen halv sju och börjar känna mig lite trött nu. Såhär länge brukar inte jetlagen sitta i. Vi är just nu i Ao Nang, krabi. Här är det varmt och fuktigt precis som jag älskar det! Igår var vi på stranden här i Ao Nang, fullt med snäckor och turkost vatten. Bakom oss fanns en vacker klippa som en massa apor höll till vid. Där hängde vi ett tag men eftersom liten här blev sjuk på flygplanet drog vi oss till hotellet. På vägen åt vi lunch och när det var 500 m kvar till hotellet öppnade sig himlen...hahaha helt dygnsura väl framme. Jag tog mig en nap medan finkillarna tog lite egentid. Hotellet är lyxigt :) som jag gillar det. Lite avlägset från stranden och gågatan men inte svårare än att promenera en stund. Ao Nang är mer exploaterat än Koh lanta men mindre än puhket. Gillar inte när det förlorar sin charm vilket det gjort lite här anser jag. Ngt annat jag uppskattade med Koh lanta var att dessa äckliga sexköpare inte var så synliga men det är de här kan jag säga. Fy fan!!!! På flyget till Bangkok tyckte jag att det var ovanligt många ensamresande 50-60 åriga män... Jag kan ju bara gissa vad de ska hit och göra. Nä nu lite vila innan dagen startar. Idag står Rilay på schemat. Det ska vara så vackert där!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards