Alla inlägg den 30 januari 2012

Av myrealworld - 30 januari 2012 22:37

Inget är i rätt ordning. Inte heller blogginläggen.

Min helg var grym. Intensiv men så trevlig.

Träning, barnkalas, syster sleepover, bästishäng var va helgen innehöll.

Men de bästa damerna i mitt liv blev sista lördagen i sverige en HIT. Skratt, dans och bubbel.

Jag kommer sakna er massor, bara så ni vet.  


Av myrealworld - 30 januari 2012 19:31

Vaknade idag och var så dödligt trött, blir ju väckt minst en gång/natt vilket har bidragit till att man känner sig mindre och mindre pigg. Äta frulle med prinsarna, klä på den minsta. Puss och iväg till förskolan (fadern körde då modern har nattskiftet... alltid).

Hopp ner i sängen igen. Mycket kissnödig men för trött för att kliva upp och göra sig av med problemet.

Är helt övertygad om att detta bidrog till att jag fortsatte sova skitdåligt men obehagliga drömmar. Vaknade av att storprinsen väckte mig. På med träningskläderna och ladda för sista träningspasset på sex veckor.

Körde 30 min Tabatha pass och 30 min cykel activio. Sen var jag DÖD!


Städade då hela jeavla lägenheten. Vattnat alla blommor. Dammat. Rensat kylen. Skrubbat rent köket.


Kiden ville inte bli klippt hos frissan så det fick bli frihand a la daddy. En moahawk! Han är söt och det gick bra.

Fikade med kära Mary-Mae.

Nu har jag packat och donat. Imorgon denna tid sitter vi på flyget på väg mot värmen.

På torsdag mina vänner ska jag sola hela dagen. Vad ska ni göra?


Ta hand om er här hemma i kylan.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards