Alla inlägg den 22 januari 2012

Av myrealworld - 22 januari 2012 00:07

Hej,

Sitter här och ska kolla vad/hur jag söka till skola.

Älsklingen är hos bröderna och har gamekväll och jag har haft en kväll med pyret och syrran.

Har druckit te, ätit godis och läst (när pyret somnade).

Läser en bok av Maria Sveland som heter Att springa. Här har ni en recension från DN.

Den ger mig kalla kårar men jag tycks inte kunna läsa uppiggande böcker. Så jag läser vidare och blir illa berörd.


Igår blev jag glatt "överraskad" av min syster som hade ordnat en tillställning för mig då jag ska iväg. Måste dock erkänna att jag har lite tvingat henne till detta då jag älskar när folk ordnar tillställningar för mig. TIhi... Älskade syster, hur skulle jag kunna leva utan dig. Tackar våra päron för att de sket i att lyssna på mig när jag ville att de skulle lämna tillbaka dig efter en månad.

Hur som helst var kvällen lyckad och vi dansade loss på paradise. Jag skrattade och försåg mig men bubbel och tequila.

Vi firade även att Mary har köpt sig en lägenhet! wihooo

Vaknade halv tio och kände mig oförskämt pigg, alltså trött men ej bakis! Haleluja


Hoppas ni njuter av er lördagkväll för det gör jag.


   

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards