Alla inlägg den 17 januari 2012

Av myrealworld - 17 januari 2012 23:27

Lillpyret har varit jättesjuk sen i måndags och vi går på sparenergi...

Vill att det ska vara över så vi alla kan bli utvilade och glada igen.

Speciellt lilleman som har varit superdålig, stackarn! Host och host och host


Utöver det har vi äntligen bokat våra första sex dagar i Thailand.

Här ska vi bo! Har bott på Mercure första gången vi var i Thailand, Patong. Men nu ska vi Till Ao Nang.

Fint ska det vara :) Eller vad tycker ni?


Bilder




Av myrealworld - 17 januari 2012 00:20

Som ni kanske redan vet har jag fantastiska vänninor. De är så himla bra på mycket och jag älskar er alla på olika sätt. Det ni har gemensamt är att ni alla är självständiga, starka, stolta, varma, tillitsfulla och älskvärda. Ni är helt enkelt bäst! Då ni är inspirerande och starka hjälper ni mig många gånger med mycket. Ett exempel är att ni ser till att min menscykel inte hoppar över en vecka. Det räcker med att hänga med er en kväll så är den saken biff. Var jag sen eller hade en vecka kvar så ser ni till att påskynda processen. Ja, ni gör ju inte det men en cykel påverkar min eller nåt. Har skrattat gott åt detta när jag stått där och undrat...va faen!?! Redan?!? Då behöver jag bara tänka på vem jag umgicks med sist och huvuvida dessa hade mens eller skulle få ja ni hajjar. Puss på er och tack, vem behöver en fånig kalender för att minnas när man har er sötisar.

Av myrealworld - 17 januari 2012 00:14

Vaknade tjugo i ELVA idag, var trött och tjurig för att bli väckt till jag såg vad klockan var. Pyret har varit hemma idag då han är sjuk igen så inskolningen får vänta till typ 2013. Vi har vaccinerat oss och myst, pussats och haft massa kvalletid :) sen har kärleken till storhjärtat svämmat över idag. Kan ju inte fatta hur jag kan ha en sån underbaring i mitt liv, han är bara det bästa som finns och han har hittills gett mig det finaste jag vet. Yes, i tusen år till vill jag leva med honom. Hans som gör mig irriterad, får mig att böla, ger mig god mat, vaggar mig till sömns varje kväll och ger mig oändligt med TJERLEK! Som jag älskar dig tian

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards