Alla inlägg den 12 januari 2012

Av myrealworld - 12 januari 2012 22:41

Sov dåligt i natt då jag och min kärlek munhöggs lite innan läggning vilket slutade med två tjuriga och barnsliga vuxna som ja, bara inte visste bättre.

Väcktes av en gosig kille som hade krypit ner igen och det gjorde min dag även om jag fortsatte tjura lite till.

Sen vaknade den lilla kärleken som alltid är glad och mysig och vi kunde alla äta frulle ihop.

När liten var off to daycare la jag mig åter i sängen och myste lite till.


Sen var det dags att möta två underbara kvinnor och ta en fika på stan för att sedan gå på sista IPL-behandlingen.

Mysig dag och även Litens sista dag på Zinkens. Lite vemodigt och trist att han lämnar sig homegirl bakom.

Sånt är livet men vi hoppas han ska trivas och det bästa med barn är att de inte (ännu) ser ett bekymmer med att flytta på sig. Han är trygg och glad och tror på att det kommer bli bra.


Nu mys med älsklingen för att imorgon lämna honom här medan vi drar till falun.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards