Alla inlägg den 9 januari 2012

Av myrealworld - 9 januari 2012 11:07

Av myrealworld - 9 januari 2012 10:55

Av myrealworld - 9 januari 2012 10:46

Det här med saknad bör ju beröras även om jag helst av allt vill slippa.

Att jag ska vara borta från min trygghet och plats på jorden i sex veckor är ju rätt vemodigt.

Jag längtar såklart till värmen och en annan slags möjlighet att kunna umgås med min familj M E N jag kommer sakna alla här hemma.


Min mamma och pappa (!!) mina vänner (!!!!)

Allt är ju så mycket tryggare när man vet att man har er i närheten. Även om vi inte alltid ses så ofta så är ni liksom omkring. Jag kommer sakna det och jag hoppas jag får träffa er massor innan jag drar så jag har lite reserv att gå på när saknaden kickar in.


stor puss till er och glöm inte att jag Älskar er, ni vet ju vilka ni är!!!


   

Av myrealworld - 9 januari 2012 10:37

Hej å hå.

8:15 träffade jag min naprapat för sista gången på ett tag. Det stramar och gör ont. Tycker att det är jobbigt att kroppen är så risig just nu. Allt känns dessutom värre när det är kallt och jävligt ute. Blir som att min kropp krackelerar.

Vet inte hur många tusen jag har lagt på naprapat och ännu mer lär det bli då jag ska träna med en Pt när jag kommer tillbaka. En investering ser jag det som. Jag menar, så mycket tid som jag spenderar på att träna och få kroppen att fungera känns det bara självklart att även ta hand om den när den pga min dumdristighet svackar.


Ska ringa massa ställen och ordna med en del då resan börjar närma sig. Ingen stress utan bara förberedelser.

Drar till falun torsdag eller fredag för ett sista besök innan vi drar. Passa på att gödas och njuta med fina föräldrarna.


 

Tröttmössan ovan ska ta sig i träningskragen och masa sig iväg nu.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards