Alla inlägg under december 2011

Av myrealworld - 12 december 2011 17:15

Well hello my dear friends


Nu har jag varit hos naprapaten, Louise på Helheten, och jag vet inte vad jag hade förväntat mig men någon skön massage var det ju inte.

Jag knäcktes och böjdes. Jag drogs ut och knådades.

Gick därifrån med brännande liniment på ryggen som vägrade försvinna förens tre timmar senare.

Känns dock lite bättre, eller jag har ju mer ont men jag inbillar mig att det är bra.

Här är hon, starka Louise.


Jag tycker ni alla ska ta er en extra titt på mannens rumpa och den text som pryder jeansen. Utifall att ni missade det.


Känner nu att ögoninflammationen håller på att släppa och det är ju ett haleluja moment men jag har ersatt det med halsont istället. Jihaaa...

Min kropp på vintern alltså! Fockin great.




Av myrealworld - 11 december 2011 23:25

Har tänkt på en sak och även skrattat gott åt det med min kära man idag. Eller jag garvade åt mitt fyndiga påhitt och min älskling skakade på huvudet och tyckte jag var lite sjuk. Jo, ni vet uttrycket friends with benefits? Borde inte det gälla par som varit ihop i hundra år? Man är ju världsbästa vänner med fördelar :))) Jag tyckte ialf att jag va lite kul! Imorgon blir det äntligen naprapaten och om inte det hjälper ska jag fan till en läkare punkt! Ska även bli kvitt min halsont och allt därtill...

Av myrealworld - 8 december 2011 21:41

Sov länge idag, vet inte om det hjälper varken hals eller ögon men skönt var det. Kollade sedan på näst sista avsnittet av SoA... Kommer kännas tomt utan the outlaws. Sen var det date, middag på vapiano och Svansjön på dansenshus. Den var grym och tiden blåste iväg. Jag var salig och pulsen var hög! Varje gång jag tittar på dans önskar jag att jag kunde dansa. Gonatt

Av myrealworld - 7 december 2011 22:04

Ögonen är röda, blodsprängda, variga och gör ont. Bakteriell ögoninflammation :( första gången jag har fått detta och jag otrivs. Har lufsat runt med brillor, utan smink och sett allmänt tärd ut. Avbokade naprapaten och träningen. Ätit godis och kollat på sons. Vi var en sväng till Ikea och åt julbord... Inte jättegott och ingen vidare stämning. Sen åkte jag och skaffade mig some more serious ink hos fru duva. Duktiga hon, nöjd blev jag. Nu hem och knapra Alvedon mot skallavärken som alltid kommer som ett brev på posten efter en kroppsmålning.

Av myrealworld - 6 december 2011 09:45

Idag kör vi möte på möte! Ja, varför inte!? Fick tid hos naprapaten imorgon, ska bli super att slippa ha ont. Vad finns det mer att säga idag!? Jo, att jag imorse höll på att gå i taket och brinna upp när en äldre snoffsig dam tränger sig förbi alla för att först komma in på bussen och parkera sitt feta, cellulitprydda arsle på första bästa ställe. Hon struntade i den unga tonårskillen som snällt stått och väntat långt före henne, hon sket i alla små knattar. Blir mest bestört över människors egoism och fokus på att snabbt tillfredställa sig själva. Vad ska alla barn lära sig av oss om vi beter oss som åsnor!?

Av myrealworld - 5 december 2011 20:15

Idag har jag varit seg, utan energi och lust.

sov lääänge och tränade ett bra tag.

Sen segade jag innan jag hämtade pyret. missade allt dagsljus och brydde mig föga.

Imorgon blir det full fart och jag undrar hur jag ska hinna träna, well det kanske får vara ett senare bekymmer.

Full fart blir det förresten hela veckan lång. Jihooo

Onsdag: Ikea och tattoo

Tors: Date och Svansjön

Fredag: Utgång med bästa syrrorna

Lördag: Vila

Söndag: ?


Lördag och söndag kan omöjligen vara tomma så det är säkert ngt jag har glömt. som vanligt.

Undrar varför man är helt slut vissa dagar?!



Av myrealworld - 5 december 2011 20:13


 

Av myrealworld - 3 december 2011 10:00

Familjen O.C vaknade tidigt denna dag också. Detta pga nappar som får fötter och försvinner under nätterna. Som ni förstår resulterar det i att killen vaknar och behöver hjälp att hitta dem och sen för honom att somna om är nästintill omöjligt. Idag var jag så trött att jag faktiskt bad killen att leta reda på mapparna själv och det mina vänner gick på två röda. de klarar mer än vi vill erkänna. Nu drar jag till gymmet en sväng och sen blir det söder med mitt sidekick i vagnen. Ikväll har vi barnvakt och vi ska äta middag med våra vänner. Härligt!! Trevlig lördag folks

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards