Alla inlägg den 26 december 2011

Av myrealworld - 26 december 2011 23:34

Idag vaknade jag men öm hals men dagen slutade ändå fint.

Vi åkte till Nacka Forum och tänkte oss lite shopping vilket alla andra miljoner människor också gjorde.


Fy Fan För Mellandagsrean.


Jag menar, vad händer? Alla slåss, drar, trängs, svär och beter sig allmänt illa för att de ska shoppa ngt som har satts ner till max halva priset. Aja... jag försökte men gav upp rätt fort då jag insåg att jag var längst ner på näringskedjan. Detta då jag har en barnvagn. Jag tog med mig min lilla älskling som för övrigt skötte sig exemplariskt (THANK YOU STEVE JOBS) och gick till första bästa fiket och drack gott och myste.


Därefter blidde hem och vila, så skönt att ha mamma här som avlastar till 120%. Skönt att bara kunna gå och lägga sig en liten stund utan att oroa sig.

Har även tränat med syrran, eller jag agerade PT och tog det väldigt lugnt själv då min hals inte är riktigt med.

Har nu kollat på Nawals hemlighet igen och rekomenderar alla att se det.


Imorgon ska pyret till dagis och mamman ska passa på att mysa med sin mamma lite. Mysigt och ingen som blir avundsjuk och drar i momo så fort hon tilltalar mig. Yeay!


Tumblr_lwohkxcwzb1qfji6no1_400_large


Bild


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards