Alla inlägg den 30 september 2011

Av myrealworld - 30 september 2011 11:30

I morse vaknade jag återigen med hårt låsta käkar och det kändes kan jag säga.

Kanske inte så konstigt...

Idag är det fredag och jag hoppas att jag kan fokusera på de jag älskar mest denna helg. Ska börja med en massa tid på min lilla skrutt som jag inte har haft så mycket tid för.

Och han är inte sen med att manifestera det, inte för att han vill illa men för att det är det naturliga då pappa lämnar och hämtar. de har även en stund på morgonen och en stund på eftermiddagen. Det har inte jag... ännu...


på mornarna vill han inte gärna säga hejdå utan ignorerar att jag ropar på honom och igår kväll när jag pratade med honom angående tidsbristen och att jag inte har kunnat hämta och lämna säger han att han blir ledsen när jag går på morgonen...


Ja du mitt hjärta, att du är så klok och har så lätt att prata om det som känns är ju det bästa som finns. Jag älskar dig högt och ska göra mitt yttersta för att ge dig all min tid.


Så nu: helg och mys, mys och helg

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards