Alla inlägg den 26 september 2011

Av myrealworld - 26 september 2011 15:07

Fyhelvettes förbannade jävla skit... va folk tjatar och gnäller.




Facebook tycks vara ett ställe där alla fyller sina statusuppdateringar med GNÄLL.

Urk!


Är jag kanske en av dem? Eller gnäller jag bara för de som står mig nära?

Stackars er i så fall!



Av myrealworld - 26 september 2011 10:21

Tumblr_lmkabbyqcw1qaobbko1_500_large

Bild


Ovanstående gäller ju såklart inte mig.

Det vet ju ni som känner mig.

Ilska är ju en av sakerna som får slår omkull mitt annars relativt vuxna sätt.

Vet exakt vad som triggar mig och jag vet även vad som är okej och inte men trots detta kan jag inte stoppa mig själv.

Jag skakar ännu en gång hand med Djävulen och lovar dyrt och heligt att inte bryta den pakten. Ända till lugnet intar mig och kräver tillbaka mitt förstånd.

Har varit en lång period av tandagnisslan och oro.

Det har bidragit till orolig sömn och ett immunförsvar som vägrar att stärka på sig. 

Har vaknat med hårt sammanbitna käkar varje dag. Som ett resultat av detta får jag huvudvärk och ömmande käkar.  Its the devil in me...


Nu ska jag kontakta min läkare och be om medicin så jag slipper vara konstant sjuk (förkyld). Hur låter det?  Moget!

Kanske ska ha en tycka om mig själv vecka...



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards