Alla inlägg den 23 september 2011

Av myrealworld - 23 september 2011 11:38

Tumblr_l9uyn1qlci1qci4iao1_500_large


Morgonen var inte så ljuv som på bilden. Jag stressade för tröttheten höll mig i sitt grepp och jag ignorerade min vibrerande iPhone för länge.

Jag kastade i mig min torra macka och pussade de fina hejdå.

Blev sen till jobbet och möts av härlig kaffedoft och fredagsfrukost på jobbet.

FAAAAANNN

Gott nybakat bröd och massor av pålägg men jag var mätt!


Igår träffade jag henne, ett möte utan krav och förväntningar.

Avslappnat och bekant. Så var känslan under kvällen.


Idag kommer svärisarna och mannens moster+man. Vi ska baka och äta nybakta frallor på kvällen. Vi ska äta godis (även om det inte är lördag idag).

Mysigt och jag längtar till att uppskatta och göra den lille lycklig.


Imorgon blir det fest för sessan och det ska bli mer än trevligt!

Har ju längtat efter henne. Ska bli härligt att få skratta och dansa in i natten med några av de bästa.


ha en mysig dag och kväll

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards