Alla inlägg under augusti 2011

Av myrealworld - 2 augusti 2011 22:38

Hann med en mysig kväll (vi pratar inte om hur den slutade) tillsammans med underbaringarna!

God mat, MYCKET TREVLIGT SÄLLSKAP, häng på ballen och gott att dricka i glaset!


         

Mina Härligaste damer i världen!


Av myrealworld - 2 augusti 2011 22:19

Hej hej och åter hej.


Nu har jag verkligen semester, inget att bry sig i och oroa sig för. Speciellt inte att blogga. Tur man inte är ngn storbloggare som måste underhålla sina läsare...tsss...


Vi har varit ute och snurrat, i Eksjö och Falun. Sen i fredags har vi varit hemma i Sthlm och myser i vår ensamhet (fast med varandra).

I Eksjö jäste vi mest och hade en kärleksdag då jag och Mathias skulle göra ngt ihop. Mysigt att bara vara vi men oj va jag saknade pyret när kl slog eftermiddag.

Han saknade inte oss överdrivet mycket utan hade haft en mysig dag med sin famo och faffa. Tittat på myror, plockat körsbär, ätit god mat och fikat kladdkaka.


I Falun har pysen hängt med momo och moffa och vi har jäst så gott vi velat. Tack fina mamma som har ställt upp på tidiga mornar och även för att vi fick gå på bröllop utan att oroa oss för morgondagen.


 

     

Life is right now!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards