Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av myrealworld - 15 augusti 2011 20:36

Om hösten är här kan vi lika gärna mysa till denna vackra stämma!


Av myrealworld - 15 augusti 2011 20:24

Oj vilken slitsam måndag. På alla sätt!

Vet inte var denna trötthet kommer ifrån men den har nu slagit mig hårt i ansiktet.

Jag kan inte avgöra om det är årstidsskiftet, eller vetskapen om hur långt det är kvar till vi får se solen, eller arbetet eller bara så som livet är.

Hur som helst känner jag mig mör av detta och allt jag vill är bara att få ligga ner och sova. Dock vill inte livet detsamma...

Rutiner, lek, jobb, träning, kärlek och vänner... allt det ska rymmas så sova får man väl göra på natten?! om ens det.


För övrigt tycker jag att livet är en fest just nu. Dagarna rinner på och vi smider våra planer. Jag väntar på besked och framtiden känns ljus.

Helgerna är uppbokade på massa kul och det känns som att denna höst kommer bli härlig och full av kärlek.

I LoVe iT!


Nu ska vi titta klart på Rango och sen krascha i säng! jag menar bokstavligt talat krascha då mina ben är som stela tjocka pinnar.

Go kväll!


Bild

Flying Service



Av myrealworld - 15 augusti 2011 10:33

Tristessen är min värsta fiende. Brist på saker att göra, uppgifter att utföra är som ett strypgrepp runt min strupe! Ögonlocken känns tunga och min motivation till att hålla dem uppe tryter. Utanför mitt fönster möts jag inte direkt av ngt uppiggande utan av höstmörker och kyliga vindar. Idag känns som en lång dag! Jag ser fram emot att ta mig hem, att hämta lillpysen och mysa med tända ljus! Får bli en sen träning idag, hinner inte nu på dagen. Ska köra ben idag, lär behöva stretcha ut dessa stockar. Om hösten nu är här gäller det att köra igång med träningen på allvar, JaaaSo long For now

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards