Alla inlägg den 24 juni 2011

Av myrealworld - 24 juni 2011 13:04

Jag och den underbara älskade sambon firar tio midsomrar ihop. Härligt? JA! Åt en härlig frukost ihop och under dagen myste vi som vanligt fast med det lilla extra då det var vår dag. Vi har haft en otroligt lång och innehållsrik resa ihop och jag vill inte ha ngt ogjort. Kärleken och viljan att övervinna det omöjliga har varit mottot i vår relation. Ibland har vi förlorat varandra i korta stunder för att snabbt hitta tillbaka och bli starkare. Tio år känns långt speciellt då vi träffades när jag var arton men för mig har vi varit självklara. Idag åt vi återigen frukost ihop men denna dag lyxade vi med jordgubbar. Jag hann med en promenad så den värsta ångesten kan lugnas ngt. Snart ska jag hämta min vackra mor och jag har äran att få umgås med henne i hela tio dagar. Jag älskar att mamma är lärare. GLAD MIDSOMMAR PÅ ER

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards