Alla inlägg den 24 maj 2011

Av myrealworld - 24 maj 2011 22:39

 

  

                          


 

~ Jag lånar dig jag, min skatt, för ett slag,
en stund så kort som vore den ett andetag,
en vindpust av tid är ditt och mitt liv
en livets gåva är du min lilla! ~


-Hämtat från Scrappiz

Av myrealworld - 24 maj 2011 22:28


Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag

* * *


Härliga dag

Skjöt upp kroppen som en pil när klockan ringde (detta mina vänner är inte en vana). Gick direkt in till min solstråle som vaknade och var mycket nöjd med att dagen kunde börja.

Vi åt och gick igenom morgonrutinerna för att sedan bege oss till Dagis.

När himlen sedan öppnade sig beslöt jag mig för att unna mig ett åk in till stan istället för en promenad i regnet. Väl inne i city satte jag mig ner med mig själv, en kopp thé och min bok. Läste till Lisa och syster kom och vi kunde avnjuta lunchen. Sen har skratten bytt av varandra...

Min älskade syster. Allt man behöver och lite mer. I ditt sällskap är man hel.


Träningen gick utmärkt och kvällen har löpt på som det ska. Imorgon är pysen ledig (eller dagis har stängt) så vi ska se till att göra det bästa av dagen.

Saknar mina föräldrar mycket,speciellt efter en mkt mysig helg tillsammans.


Nu ska lady stardust lägga sig.

Gonatt y'all 

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards