Alla inlägg den 23 maj 2011

Av myrealworld - 23 maj 2011 23:33

På vår shoppingrunda i metropolen Borlänge hamnade vi på Carlings och där spelades så otroligt bra musik. Efter ett tags dansande frågade jag killen som jobbade där vilka det var och fick till svar att gruppen heter Movits.

Ni kanske har full koll på vilka de är men för mig var de nya men ack så grymma och det svänger duktigt mina vänner.


Lyssna vetja!





Av myrealworld - 23 maj 2011 23:19

 

 

  


Härmed kommer jag kalla alla mina nära för angels. Det är precis vad jag känner att de är utan att för den delen blanda in högre makter.

Har haft en underbar helg i Falun och är laddad med energi och lycka. Mina föräldrar är verkligen ngt av det bästa och de växer i mina ögon för varje dag som går.

När jag är tillsammans med dem inser jag vilket stort behov jag har av att vara dem nära. Sedan åker jag tillbaka till mitt och lägger all den saknaden i en ask och sätter locket på till nästa gång vi ses.


Har hållt i träningen även när vi var i falun. Sprungit och tränat ett superset vilket har känts underbart. Känner mig stark...

Idag körde jag 35 min intervaller på löpbandet och sedan körde jag en timme på gymmet enligt mitt schema avslutade det hela med 30 min rask promenad till dagis.


Lider av världens huvudvärk och ska krascha i säng omedelbums. Imorgon blir det lunchdate med bästaste Lisa och sen häng med systra mi.

Livet är bra!


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards