Alla inlägg den 19 april 2011

Av myrealworld - 19 april 2011 23:23

Ljusen är tända för dom som har lämnat
Vår plats så snabbt gud vad jag längtar
Jag lovar att bättras (trots allt!)
Jag känner mig inte ensam
Jag hoppas att vi träffas


Jag behöver endast de som har bränts fast
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp

Vill dit de inget skitsnack

För jag vet att


Har haft denna låt på hjärnan hela dagen och det gör mig inget för den är finfin.

Annars har dagen flytit på som den skulle. Solen har strålat hela dagen och lyckan är då gjord.

Träningen börjar rulla vilket känns mer än bra. Har känts trögt i kroppen denna gång men jag antar att kroppen har börjat ta stryk efter alla hundra miljarder bakterier by now.

Träffade systra mi idag och det är alltid ett nöje med stort N. Vackra människa i mitt liv. Du förgyller tillvaron med ditt skratt, din värme, ditt stöd och allt det du är. Klockan tickar såklart på när man har trevligt och så snart var det dags för bebisens hämtning.


Att hämta detta knytte från dagis varje dag är som julafton. Det pirrar i hela kroppen och man saknar honom så mkt att det känns som att varje ådra ska explodera. Vilket de också gör när man ser honom med sitt stora leende.

Åh...Livet kan inte bli bättre. Fulländat och fantastiskt.

Kvällens rutiner sattes av stapeln så fort vi anlände och när knyttet somnade packade vi våra väskor då kosan bär av till Södra Sverige imorgon.

En Begravning och en påskweekend i Eksjö står på schemat. Blir min andra begravning och hjärtat pausar då jag inte vet vad jag ska vänta mig. Livet är sådant jag vet, inget varar för evigt...speciellt inte vi människor. Tankarna rusar och man inser återigen att tiden vi har är dyrbar.

Kvällen tillbringades med Mary på Muggen, där diverse samtalsämnen avhandlades. Tack för att du är mitt bollplank i allt snurr.


Mitt älskade barn!

  


 

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards