Alla inlägg den 18 april 2011

Av myrealworld - 18 april 2011 23:11



Frukost med mina underbara två [X]

Stulna reg.skyltar på vår finfna bil [X]

Ringa massa samtal pga ovanstående missöde [X]

Sova [X]

Iväg till Farsta och städa bilen [X]

Lunchdate med finaste i världen [X]

Sova [X]

Träna [X]

Mys med raringar [X]

Däck framför tv:n [X]


Men Heeeey, livet är all about utmaningar. Dock känner jag att jag tar dem med ro, ni som känner mig förstår nog varför och ni andra får undra.

Stulna reg.skyltar hör till ngt av det som skulle få mig att bli allvarligt förbannad och undra var mänskligheten är på väg men nä då... Ms Chill tog det med ro och det var väl tur det då det inte finns mkt man kan göra åt fuckfaces.

Det kan jag intyga! Träffar rätt många sådana heeela tiden...Puh...

Varför? det har jag också undrat över många gånger. Ska nog prata ihop mig med min vackra mor.

Jag:

- Mamma, om du vet hur det kommer sig att alla skadeskjutna, nervösa, oempatiska, självgoda, psykopatiska, våldsbenägna, machosvin och hycklare dras till mig får du gärna berätta. Annars vill jag tacka dig och dad för mina eminenta tentakler gällande just dessa människor.

Jag säger som Joss Stone;

 99 and a half just wont do! (Lyssna och njut)

 

     



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards