Alla inlägg den 12 april 2011

Av myrealworld - 12 april 2011 23:07

"Vi kan somna in i likgiltighetens dofter
eller spilla blod i någon revolution
Vi kan vakna upp till verklighetens monster
eller dränka dom i någon religion"

~Laleh

 

Nu sitter jag här hemma och har haft en fantastisk dag med mycket glädje.

Min son har haft en bra dag på dagis och vi har bara busat här hemma på eftermiddagen...sånna dagar är obetalbara!

Sen blev det sen fika med finfina människor. Underbaringar

Dagarna går fort och jag vet inte var pauseknappen finns att hitta.

Jag älskar livet och det känns i tankarna. Det känns i kroppen och i strykan.

Vill bara att vi ska bli friska så vi kan börja göra allt vi planerat.


Idag vill jag också passa på att skicka massor av kärlek och kramar till en underbar, stark och fantastisk människa som "vann" en lång och på många sätt slitsam kamp. Malin jag är så stolt över dig och över att ni kan börja ert liv nu!

Du är stark och dina älskade barn kunde inte ha en bättre mamma. Pussa Ella från No och hoppas vi ses snart.


Sov gott alla vackra människor






Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards