Alla inlägg den 10 april 2011

Av myrealworld - 10 april 2011 12:21


Tumblr_ljf5ktouuz1qbt08go1_500_large

Bild


För er som vill inspireras: Style and Life by Leia

En tjej (med rötter i Falun) med massor av ideer till hemmet och en hel del mamma/vardagsliv.

 

Anna, en underbar människa som jag har haft nöjet att träffa och lära känna. Utöver detta en vacker och otroligt duktig fotograf: Subclip


Följer en av mina bästas blogg dagligen för snabba uppdateringar om allt och inget. Då den är anonym ska jag respektera detta och därmed inte länka er dit.


Mamman till barnet med det lilla extra: My perfect baby Julian

Pappan till barnet är en barndomskompis (från Leksand). Förutom detta faktum tycker jag att denna blogg är en otroligt fin blogg att följa då man ibland behöver lite feedback på vad som är viktigt i livet med barn, annorlunda som någorlunda!


En gammal ungdoms dagliga skildring om livet i stort och smått: Kexord


En ung kille med cancer och hans kamp: I kroppen min

Började följa den idag och utöver det sorgliga faktum att han har drabbats av cancer så skriver han på ett sätt som tar andan ur en.

Nästan (utan att ens försöka mig på att säga att jag förstår) som att man känner ångesten, rädslan och chocken i hans texter.  


Av myrealworld - 10 april 2011 12:06

  


I am like a falling star

who has finally found her place

next to another in a lovely constellation,

where we will sparkle in the heavens forever.

~Amy Tan

Av myrealworld - 10 april 2011 11:42









Helgen i bilder.

Fika och mys med Neos farföräldrar tillika mina svärföräldrar.

En underbaring i snyggt fodral med grymma Air Max köpta av de ömma föräldrarna. By the Way så är P.O.P jackan numera Neolitens!

Date med världens underbaraste man och människa.

Utgång med bästa syster och Anna.

Det som väntar är en Brunch på Enskede Värdshus med restrerande familjen O.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards