Alla inlägg den 4 april 2011

Av myrealworld - 4 april 2011 16:18

Om mamman fick önska


JEANSJACKA BARN

    Polarn O. Pyret

       495 kronor 



Det är värdelöst att betala en massa pengar för kläder och skor som den lille ofta bara använder ett kort tag men när det kommer till mig så glömmer jag bort alla förnuftiga resonemang och satsar all in på min lillaste gosunge.

Men denna jacka nådde även min smärttröskel så vi får se vänta och se hur fashion kommer te sig med min lilla tvååring i vår.


Hoppas att ni mår bra denna härliga eftermiddag.

Vi mår bra trots att männen i mitt hem är vääääldigt sjuka med feber, hosta, snor och tyck synd om mig syndromet.

Lillen stannade hemma från dagis idag då han dels har haft feber och gårdagen var inte så festlig med alla hostattacker som slutade i kräkningar.

Idag har vi städat och tvättat A L L T!!!!


Undrar när det kan få vara lite synd om mig? Efter träningen ikväll kanske...

           

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards