Alla inlägg den 20 mars 2011

Av myrealworld - 20 mars 2011 21:18

Bild


I natt firar iranier nyår och det har vi gjort även här hemma.

Vi har ätit god mat tillsammans med fina bröder. vi har fikat och myst massor.

Nu sitter jag här efter en intensiv helg och undrar var tiden har tagit vägen.

Fredagen spenderades hos syster och joni där vi (de andra) festade så hårt det gick och sedan blev det i vanlig ordning Paradise.

Natten till lördag sov jag max fem timmar...pust...

Bebisen har varit krasslig (som vanligt) och därmed jag också så ngn tid för återhämtning har det inte funnits.


Senare bar det av till Min saknade Lisa som hade lagat GOOOD mat och gott vin. Där satt vi (jag) och pratade i ett för att sedan sluta upp med Annsingen och Pia på söder. Mycket trevligt med massor av skratt.

Så underbart att få han mina två närmaste med mig, ni är fantastiska och ni gör mig hel! Jag brukar inte blanda in gud i ngt jag gör med just idag kände jag mig blessed när det gäller människor jag har omkring. Som grädden på moset fick jag idag fika med min efterlängtade Emma som var på snabbvisit i sthlm.


Nu sitter jag här med en retlig hosta och en trötthet som är så enorm att den gör mig pigg...

Delar med mig av en bra låt; jag älskar Ison's röst och stämma. Lyssnar på metropol och njuter när han pratar.


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards