Alla inlägg den 16 mars 2011

Av myrealworld - 16 mars 2011 20:02


Some days you just keep looking, in the closet and everywhere you can think of, for that inner voice of yours that will give you some peace of mind.

 

Idag har det varit ansträngade. Lite som att luften inte har gått att andas ner.

Oroligheter har blandats med förvirring och förundran över hur människor tänker.

Ännu ett avgörande och svårt samtal att förhålla sig till och lära sig av...puh...


Imorgon blir det bättre, tror jag.

Imorgon ska det vara bättre och jag håller mina tummar för att de dåliga besked vi har fått idag ska ordna sig på bästa sätt för den person det berör.

Imorgon kommer jag att dra ut den byrålåda där jag har förlagt mitt sinnesro och bli så glad över mitt fynd.

Imorgon ska jag träna (vilket jag gjorde idag med men det kändes inte riktigt så eftersom hjärnan var ute på äventyr).



Så vackert!

  

Av myrealworld - 16 mars 2011 08:32

Tumblr_li1jlloku01qbpwzeo1_500_large

Bild


 Jag blir inte förvånad, Jag förblir neutral

Det är svårt att förstå människor när de agerar i tystnad

Under två dagar har en person som jag har trott står mig nära både som vän och familj visat på ett otroligt destruktivt agerande som ingen tycks förstå.

Allra minst jag...

En gång i tiden stod vi varandra nära, obegripligt nära.

Allt tiden gick kom livet emellan men kvar fanns kärleken och hur lätt vi hade till varandras innersta.

Nu har du valt denna väg och jag kan inte mer än tycka att det är synd

Du är vuxen och därmed bär du ett ansvar oavsett hur tung din ryggsäck än är.

Tråkigt att du i mångt och mycket beter dig som ett litet vilset barn som andra behöver vägleda, förstå, förlåta och trösta.

Du glömmer bort hur mkt du sårar oss när du gör detta Och det värsta är att jag vet hur ont du har


Av myrealworld - 16 mars 2011 08:20


     


make me grow and feel endless love...

 

Jag älskar

  

-Hur du vaknar med ett leende på läpparna varje morgon

-Hur du ropar "mamma"

-När du berättar för mig om livet och det dina fina ögon ser

-När du smeker mitt hår när du är i min famn

- Ditt sympatiska och omtänksamma sätt

- Och häpnar över din intelligens

- Hur du formar munnen när du blir blyg och generad

- Ditt skratt

- Hur du pussar mig

- Ditt engagemang och intresse i allt som rör tåg, tågsignaler och bommar

- Hur du härmar de vuxna när du vill vara med i diskussionerna

 

-Jag älskar Din blotta existens

 

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards