Alla inlägg den 18 februari 2011

Av myrealworld - 18 februari 2011 20:41

Jag vaknar och hör den ljuvaste stämman ropa efter mig, söka min närhet.

Jag slår upp ögonen och känner min tillfreds, känner närvaro.

Att andas genom våra stunder utan att stanna upp

eller hålla för andan

pga rädsla att allt ska vara på låtsas

eller att allt ska förvandlas till ngt dåligt är min dagliga meditationsövning.

Jag är här.

Du finns i mig alltid och genom varje andetag, vill inte missa ngt.

Du och allt du erbjuder är njutbart och udden av lycka.

Du lär mig att leva,

du och dina livs levande lektioner har varit eftertraktade mitt barn.

 

  

 

Idag har vi lunkat på och jag har njutit lite extra.

Jag ser var vi är om en vecka och det gör allt lite extra härligt.

Träningen var välbehövlig vilket gör att jag är i balans nu ikväll.

Härnäst väntar nybakat surdegsbröd och goda ostar med ett glas rött.

Jag lever i lyx och blir bortskämd.


  


Take good care people!



Av myrealworld - 18 februari 2011 15:56

Sitter nu på tvärbanan och ska ta mig till gymmet för lite välbehövlig träning! Längtar... Efter att träna och efter att veckan ska gå. Jag andas med magen och känner alla hjärtats slag, jag lever! Take care

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards