Alla inlägg den 15 februari 2011

Av myrealworld - 15 februari 2011 10:35



Alla hjärtans dag har passerat och den dagen har liksom blivit lite mindre viktig då det känns som vår hjärtas dag är den 13 feb.

Jag hade en underbar dag med allt man kan önska sig. Vetskapen om hur mkt fint jag har gör mig varm varje dag och även denna.

Passar på att skicka en varm hälsning till er mina vänner för att ni är de ni är och för att ni berikar mig. Mitt barn och min man har jag pussat lite extra och nu ser jag framemot våren och värmen (även om det känns som en omöjlighet just idag).


Min vecka blir rätt lugn då jag tydligen åkt på ngt skit igen...

Hade tänkt att träna men får nog lugna mig ett par dagar så jag inte blir jättesjuk. På torsdag kommer älsklingens föräldrar. Fram till dess ska jag hinna luncha med vänner och mysa med syrran och sånt som gör mig lycklig.


Take good care

Av myrealworld - 15 februari 2011 10:08


 Tumblr_lgni45uz9r1qe7en6o1_500_large

Bild

 

Tumblr_lgapynoovy1qazj2jo1_500_large 

Bild

 

I söndags fyllde vår älskade liten två år och allt var perfekt.

Vi har förvisso firat honom i snart en vecka och mer lär det bli men jag älskar att göra det så för min del kan han få firas fram till han fyller tre.

Vi har ätit tårta (en rosa enligt lillemannens önskemål), öppnat oändligt många presenter och omringats av de bästa hela helgen.

Årets fest blev annorlunda då vi egentligen inte ville ha ngt stort utan mer bara för nära (familjen) och kära.

Liten har varit nöjd och tacksam, jag har varit stolt och otroligt lycklig över denna lilla skapelse som jag har äran att få ha i mitt liv.




Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards