Alla inlägg den 7 februari 2011

Av myrealworld - 7 februari 2011 15:32

Snart har jag haft min stora kärlek i två år och varje dag blir det bättre.

Jag lär mig om livet och om kärleken på nytt. Han lär mig allt, om mig själv, om saker jag visste och inte visste, om vad livet egentligen går ut på och om oänglig kärlek och glädje.

Tur vi har haft som fick dig! Jag är evigt tacksam att du valde oss prinsen.


Denna vecka blir det väl förberedelser blandat med rutiner och viss sjukdomsinslag.

Neo fick vara hemma från dagis idag då han hostat, vägrat äta och varit lite hängig. Pappan i hemmet tycks ha åkt på ngt med magen och mamman håller lågan uppe så gott det går.


Har sett fina skor till lille man och apsnygga jackor för sommaren.


adidas - INF CO WB


adidas - StreetRun 5 AC Shoes


Bild (1)

Bild (2)


Nu drar jag till gymmet och tränar. Känns som att det behövs och jag kommer känna mig sjukt nöjd efteråt. Imorgon är en lång dag med mycket att göra, möte och andra fågeln ska nålas in i kroppen.

Ha en skön måndag!



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards