Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Rubrik saknas

Av myrealworld - 31 januari 2011 22:16

Tumblr_lfw2dkun3q1qbbj0do1_500_large

Bild


Idag har inte varit en okej dag för fröken Oskooei.

Jag vaknade (blev väckt) och var så otroligt trött. Undrade då hur jag skulle klara denna dag. Huvudet har varit mer disträ än vanligt och tankarna har varit inpackade i ett hölje av jag-vet-inte-vad!

Har inte gjort annat än att muttra och vilja lägga in mig på sömnklinik.


Nu sitter jag här och känner mig rätt nöjd. Jag och lillpysen fick lite mystid ute i solen. En promenad med tågskådning, snöpulsning, lek och en obligatorisk tur på tvärbanan på schemat. Mitt älskade underbarn som får mitt hjärta att växa till oanade proportioner. Du är fantastisk och det finns inte ord för hur glad jag är över att få äran att dela livet med dig och se allt det du ser.

Min lilla finis pratar ju massor nu och det får vi så mkt cred för. Han sätter ihop både 3-ords och 4-ords meningar. OCH jag bara älskar att han kommunicerar med oss. Han är så otroligt klok och förstående.

Han har börjat smeka mig på huvudet och krama mig när han vill ngt och jag blir lika förundrad över hur denna unge kan vara så fylld av kärlek.


Helgen är över och det råder blandade känslor över att lillsyrran har flyttat.

Vem vill inte ha sin bästa vän i ett av lghetens rum?


Nu dags för sängen och för en date med Mr Blund



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards