Alla inlägg den 26 januari 2011

Av myrealworld - 26 januari 2011 21:38

Party...


Av myrealworld - 26 januari 2011 21:34


She did It again! Starka ord och grym innebörd.

Tvecka aldrig på vad du är min älskade Tarli

Av myrealworld - 26 januari 2011 15:11

   Idag skulle min andra fågel tatueras in men eftersom jag kände mig lite krasslig ville jag inte utsätta kroppen för ännu mer påfrestning så jag sköt upp tiden.

Svalan står för "free spriti" och tur. Sounds good to me fast jag egentligen bara tyckte de var fina, oldschool och att jag behövde lite vingar på axlarna när annat vill trycka ner en.


Istället har jag bara tagit det lugnt och softat. Sov lite mer efter att liten åkte till dagis. Därefter mys i soffan men kokostoppar och te.

Åh va jag njuter av tiden och det lugna.


Trivs massor här i sjöstaden men kan tycka att folk är bra märkliga som grannar.

Vi fick vår vagn snodd och när den hittades av husvärden i garaget var den helt sönder då ngra antagligen skjutsat runt varandra i den....Tack för den, vagnen inhandlades i december och var därmed helt ny men idag är den sönder och helt förstörd.

Grannar rastar sina/sin hund på innegården så det ligger hundbajs överallt.

Det kastas skräp i trappuppgången och högljudda fejder hörs genom väggarna.

Nice!!!


vad gör man?!




Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards