Alla inlägg den 6 januari 2011

Av myrealworld - 6 januari 2011 21:52

But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible

Igår var jag och min kära syster på firrefest med systrarna Bergman och det var mycket trevligt om jag får säga vad jag tycker. Vi började kvällen på medis för att sedan ta oss downtown. Kvällen bjöd på många skratt och såklart många minnen. Dessa systrar är fab fab fab!!!   




  


Nu är svärisarna på sthlms besök vilket är mysigt för oss alla! Neoliten njuter och leker med "famo" hela dagarna.

Ska försöka hinna med lite träning imorgon, känns sjukt bra att vara igång igen... konstigt att man älskar att alltid ha lite träningsvärk, då känns det som att man lever.

På lördag blir det lite fest med fina tjejer (en av de finaste) och jag läntar efter lite bästistid á la back in the days. So holla om ni vill skaka rumpa med oss.


Nu lite soffhäng och gottit

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards